Wiele nowych biznesów, które wchodzą do sieci obawia się, że jest już stanowczo za późno na to, aby zdobyć choć odrobinę internetowego tortu. Pozycjonowanie stron internetowych stało się coraz trudniejsze, nie tylko ze względu na konkurencję, ale i wiele ograniczeń nakładanych przez samą wyszukiwarkę. Tymczasem sprawna i doświadczona agencja SEM jest w stanie wypromować każdy biznes, choćby dopiero co założony.

 

Obawy właścicieli firm są zatem zdecydowanie nieuzasadnione. Wszystko oczywiście jest kwestią budżetu i branży, czasem możliwy jest spektakularny wynik, czasami mniej satysfakcjonujący, jednak z pewnością tego rodzaju inwestycja zwróci się szybko. Szczególnie w dużych miastach, jak Warszawa, gdzie konkurencja jest ogromna, warto postawić na marketing w wyszukiwarkach. Nie od dziś wiadomo, że czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie, a ponadto ostatnio popularne jest także przekonanie, że brak obecności w Google oznacza, że firma jest nierzetelna, może nawet nieuczciwa, a w najlepszym wypadku po prostu amatorska. Nikt, kto chce rozwinąć swój biznes i generować zyski nie chciałby spotkać się z tego rodzaju opinią.