Sposób na reklamowanie przedsiębiorstwa jest bardzo wiele. Małe przedsiębiorstwa z ograniczonym kapitałem zwykle wybierają reklamę osobistą, w której posiadamy kontakt z potencjalnym klientem i wręczamy mu różnego rodzaju gadżety związane z firmą. Ulotki i wizytówki są oczywiście najprostszym i najbardziej masowym elementem tego typu reklamy, jednak coraz częściej młodzi przedsiębiorcy inwestują w firmowe kubki, smycze, długopisy i teczki reklamowe.

 

Teczki firmowe z widocznym logo oraz utrzymane w dominującej kolorystyce, która charakteryzuje nasz salon lub sklep są często wykorzystywane do wręczenia klientom dokumentacji, kopii umów lub gwarancji produktów. Dużą popularnością cieszą się również teczki ofertowe, do których możemy włożyć kompletną ofertę naszego przedsiębiorstwa, szczególnie jeśli prowadzimy także pewne usługi dla innych firm. W dużych miastach, takich jak Warszawa, Poznań czy Kraków, znajdziemy dużo agencji reklamowych oraz grafików prowadzących swoją działalność gospodarczą, którzy wykonają dla nas odpowiedni projekt materiałów reklamowych oraz sami zajmą się ich produkcją.