Lokal firmowy w przypadku niewielkich firm jest głównym miejscem sprzedażowo-magazynowym. Nawet jeśli nasze przedsiębiorstwo korzysta ze sprzedaży internetowej poprzez różne platformy handlowe lub osobiste strony internetowe, to właśnie lokal jest miejscem, z którego obsługujemy zwykle zamówienia. Jeśli chcemy by naszymi odbiorcami nie była jedynie wąska grupa odbiorców, którzy fatygują się do nas specjalnie by zakupić kilka rzeczy, ale również chcemy zachęcić przypadkowych przechodniów do odwiedzenia naszego punktu sprzedażowego, warto stworzyć wystawę, która swoim wyglądem zachęci do wejścia.

 

Ekspozytory czy standy reklamowe mogą być więc koniecznym elementem, który poinformuje potencjalnego odbiorcę o zakresie usług i rodzaju produktów jakie sprzedajemy. Należy wybierać dobrej jakości przedmioty reklamowe, których producent daje gwarancję na poszczególne elementy ekspozycji. W przypadku sezonowych wyprzedaży lub specjalistycznych usług, które świadczymy w konkurencyjnych cenach, warto umieścić na wystawie także krótki cennik, który przyciągnie nowych klientów. W miastach takich jak Warszawa bez problemu znajdziemy także dodatkowe elementy dekoracyjnie – oświetlenie, ozdoby sezonowe, które można zakładać z okazji różnych świąt czy profesjonalne wystawniki na nasze produkty, które chcemy zaprezentować przechodniom.