Sezonowe stoiska firmowe, które rozkładane są przede wszystkim podczas różnych imprez plenerowych, są skutecznym środkiem przekazu. W końcu mamy możliwość profesjonalnego zaprezentowania naszych produktów i świadczonych usług wśród bardzo dużej grupy osób, która uczestniczy w danym wydarzeniu. Festiwale i pikniki sprawiają, że w jednym miejscu znajduje się bardzo duża grupa potencjalnych odbiorców a to powoduje zwiększoną skuteczność nienachalnej reklamy. Aby odpowiednio przygotować się do tego typu wydarzenia warto zainwestować w materiały promocyjne, dzięki którym nasza marka zapadnie w pamięć uczestnikom imprezy.

 

Mogą to być smycze do telefonu, ołówki i długopisy z logo oraz balony i cukierki dla najmłodszych uczestników festiwalu. Ważne jest również odpowiednia widoczność stoiska: warto zainwestować w kolorystycznie dobrane namioty czy rollupy. Roll up z wydrukiem, na którym znajduje się logo, nazwa firmy oraz krótki zakres świadczonych usług doskonale sprawdzi się jako widoczny element wyposażenia stoiska. W przypadku dużych miast, takich jak Warszawa, z łatwością znajdziemy przedsiębiorstwa, które świadczą usługi z zakresu projektowania i tworzenia różnych materiałów promocyjnych, dzięki którym zaoszczędzimy swój czas i zagwarantujemy sobie profesjonalny wygląd stoiska promocyjnego.