Czym jest papier firmowy?
Można powiedzieć, że jest to wręcz idealna wizytówka. Używa się go np. do umów, listów, wezwań, faktur, dokumentów dotyczących pracowników itp.
Tego rodzaju produkt świadczy o profesjonalizmie firmy i kulturalnym podejściu do klienta, jest to w końcu sygnowanie każdego pisanego dekretu przez daną spółkę. Wizualnie prezentuje się również ciekawie i utrudnia podrobienie dokumentu.
Cena papieru firmowego jest w stu procentach zależna od następujących czynników:
Parametry wyboru:
*Potrzebujemy danych dotyczących ostatecznego formatu produktu zamawianego. Np. A5 [ 148 x 210 mm ] lub A4 [ 210 x 297 mm ].
*Czy nasz papier będzie z zadrukiem jednostronnym [np. 4/0]
*I jaki będzie to rodzaj papieru [niepowlekany, bezdrzewny itd.]
Ważne są również ilości nakładu. Cena sztukowo będzie mniejsza jeśli zamówimy większy nakład.
Oczywiście przygotowując plik projektu do przesłania, warto również zasięgnąć porady konsultanta lub eksperta – nadruk na papierze firmowym powinien być w jak najlepszej jakości, optycznie dopasowany do rozmiaru papieru i co najważniejsze – dobrze współgrający z tekstem.